Bild

Bild

torsdag 14 augusti 2014

Ny dag nya tag?

Hejsan!
Jag hade ju som mål att köra på fakir i 14 dagar. Dock kände jag att det inte längre gick att fortsätta när jag kom till dag 9. Under flera dagars tid hade jag ett envist illamående som kom och gick i vågor. Från ingenstans kunde jag plötsligt börja må så dåligt att jag trodde att jag skulle vara tvungen att springa till toaletten och spy. Jag ville fortsätta med fakir, jag ville nå mitt mål. Men ibland måste man väl tänka på sig själv. Dag 9 på kvällen åt jag kolhydrater i form av grädde blandat med lite skyr och så blev det zucchinichips på det också. Tror att jag i alla fall höll mig på under 10 gram kolhydrater. Men så till igår, då hade jag först tänkt att jag skulle fortsätta på fakir. Men min kropp skrek efter kolhydrater (kändes det nästan som) och hetsätningsmonstret knackade mig på axeln och viskade i mitt öra att jag skulle äta allt sådant jag inte fick äta under fakir. Blä blir illamående när jag tänker på det. Tror att jag höll mig till cirka 20 g kolhydrater, men det är dock långt ifrån 0. Men ny dag nya tag, visst? Så idag börjar jag med fakir igen. Tänkte köra ungefär en vecka hade jag tänkt. Det beror lite på hur illamående jag blir. Började i alla fall denna dag med en fettkaffe, vitamin- och magnesiumtabletter, ett stort glas vatten och en liten saltshot. Jag är redo! Jag ska klara detta! Vill bränna bort mitt fett. Inför nästa sommar måste jag vara smal och vältränad! Då händer det saker minsann. Exakt vad som händer då tänker jag avslöja i ett senare skede ;)

Bjuder dagen till ära på en egopic, utan smink och med smutsigt hår uppsatt i en nödlösningshästsvans, men jag gillar min nya tröja i alla fall! 

Haha ser ju inte direkt munter ut, men det gör jag ju i och för sig aldrig. Det där med att le på bild är inte min grej!


Ha det bra alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar