Bild

Bild

tisdag 1 juli 2014

Motiverad som aldrig förr!

Hej alla!
Måste bara säga att jag nu är mer motiverad än jag någonsin varit att köra lchf fullt ut. Är trött på att va fet och att hata det jag ser i spegeln. Jag vill ha en kropp som jag är stolt över. Jag vill tycka om mig själv och min kropp. Jag vill vara nöjd med det jag ser i spegeln. Så är det inte just nu. Men det har blivit bättre! Jag har gått ner 8 kg och minskat 8 cm i midjan. Däremot har jag inte riktigt kört fullt ut på lchf, har fuskat alldeles för mycket. Har haft för svag karaktär och har något gått emot mig så har jag genast tagit till att tröstäta. Nu är det slut med det. Ingen mera tröstemat! Jag ska äta när jag är hungrig, och jag ska ösa på med fett. Fett bränner fett, så har jag hört. Ska försöka få in lite mera träning också, men är beredd på att jag kommer ha lite mindre ork nu i början när min kropp anpassar sig till den nya strikta kosten. Tänkte köra på fett och protein. Nu ska ja banne mig lyckas! I dag börjar mitt nya liv. Jag är så motiverad!!

Här kommer en osminkad bild på mig tagen med webbkameran på min dator:
















Det var det, nu ska jag göra något annat! Ha en superbra dag allihopa!!

Ps. Har världens bästa pojkvän som är kärleken i mitt liv och jag längtar efter dagen då vi gifter oss ;) Puss på dig sötis vet att du kommer läsa det här ;) <3

2 kommentarer: