Bild

Bild

onsdag 2 december 2015

Bröllopsångest och ringfunderingar

För tillfället blir det mycket bröllop och väldigt lite annat i denna blogg. Det är så mycket funderingar som cirkulerar omkring i mitt huvud, särskilt negativa tankar och ångest.
De två sakerna som jag funderar mest över är följande två punkter:
- Hur ska ja hitta en klänning som passar på min tjocka kropp? Även fast man kan ha underkläder som drar in fettet så finns det ju inget sådant för tjocka armar :( Och jag kan inte börja hårdbanta ännu eftersom jag helammar.
- Tänk om det blir världens sämsta bröllop och alla har jättetråkigt?

En positiv sak är att ringar i alla fall inte kostar så mycket som jag trodde, eller visst finns det ju ringar för flera tusen euro men de som jag har kollat på har legat på mellan 200 och 500 euro. Men är det någon som har koll på mannens ringar? De flesta gifta män jag vet har bara en ring, är det meningen då att man köper en ny ring till mannen och han inte använder sin förlovningsring eller hur fungerar det? Skulle bli hemskt glad om någon kunde upplysa mig om detta!

Här är några bilder jag hittade på google av olika brudklänningar, har ingen aning om vilken modell som skulle passa bäst på mig, kanske jag får gifta mig i en sopsäck eller något sådant...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar