Bild

Bild

tisdag 16 september 2014

Sockerfri månad - Dag 16

Hej,
kände för att blogga lite idag så tänkte försöka slänga ihop ett inlägg. 

Dagen började med ett pass på gymmet. Det blev spinning i 30 minuter och därefter blev det bodypump i 45 min. Det var riktigt roligt och tungt. Har inte varit på varken pump eller spinning på flera månader. Svettig och andfådd blev jag och är ganska säker på att jag imorgon kommer att vakna upp med lite ljuvlig muskelvärk. Försökte dock stretcha lite extra när jag kom hem från gymmet. Hoppas på det bästa. Efter gymmet stekte jag världens godaste biff! Det var något nytt jag hittade på Lidl igår. Köttet var riktigt mört och fint. Ljuvligt underbart gott!! 
Efter min ljuvliga måltid skyndade jag mig till Tritonia för att låna en bok som jag behöver för att kunna göra läxan till morgondagens lektion i tyska. Vadå sista minuten? Jag brukar faktiskt inte vara så slarvig, men kan skylla på att det har varit svårt att få tag i boken (vilket faktiskt är helt sant, blev tvungen att ta ett nattlån). Passade på att ta en kopp kaffe med min vän Sandra. Vi diskuterade bland annat hur jobbigt det är att arbeta inom kundbetjäning, vilket vi båda har gjort denna sommar. Och så blev det en del snack om Kandi och Gradu! 

Nu ska jag dricka en till kopp kaffe (koffeinhalthögwarning) kommer bli en duracellkanin eftersom det är min tredje kopp i dag! Det är något med mig, alltid när skolan börjar så vaknar mitt kaffemonster och det blir ofta 3-4 koppar om dagen. En studerandes vardag? ;) Dricker inte alls lika mycket kaffe på sommaren när jag har ledigt xD Nu är kaffe mitt livselixir som får mig att överleva vardagen. Kaffe <3

Har ingen bild att bjuda på idag (orkar inte ta en selfie, för jaa de är ju så tungt att göra det :D) 

Nu ska ja göra hemuppgifter och sedan ikväll blir det italienska *wihuuu*

Ha de gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar