Bild

Bild

onsdag 17 december 2014

Hej mitt vita vinterland

Hej!
Idag ska jag försöka att inte skriva så mycket, men måste väl berätta lite hur det går med allt (ifall det är någon som vill veta). Jag är inne på äggfasta dag 3, tycker faktiskt att det går riktigt bra, jag har inte hunnit tröttna på ägg ännu + att jag idag gjorde en supergod äggrätt = ostgratinerade stekta ägg *stor tumme upp*. Men jag kan ju inte förneka att jag längtar efter att få sätta tänderna i en rejäl köttbit sedan på lördag när äggfastan är över! 
Jag har även fått några sidor skrivna på min gradu och planerar att fortsätta skriva mera idag. *flitens lampa lyser* Jag har förresten äntligen fått bilder överflyttade från telefonen till datorn! Så nu har jag massa bilder att posta i mina kommande inlägg. *megastor tumme upp* 
Idag upptäckte jag att solen sken, vilket vi inte direkt blir bortskämda med under denna årstid, så därför skyndade jag mig ut på en härlig promenad och sög i mig lite gratis D-vitamin från solens strålar. Jag passade även på att ta lite bilder. Det är ju så vackert nu när vi äntligen har fått lite snö! 



Det var en väldigt kortfattad uppdatering (i alla fall för att vara mig) så nu får ni njuta lite av vinterbilderna istället: 















Ps. Undrar hur många som tittade konstigt på mig idag på min promenad. Jag lyssnade nämligen på väldigt svängig julmusik så jag kunde inte hålla mig från att ta några smygande danssteg och knäppa lite med fingrarna ibland ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar