Bild

Bild

måndag 6 oktober 2014

Detta kanske du inte visste om mig!

Hej!
Nu tänkte jag faktiskt ta och dela med mig av lite intressant fakta om mig själv, en del kanske ni redan kände till, men något kanske är nytt? Tänkte att det kanske kunde vara intressant för er att läsa något som inte har med lchf att göra för omväxlings skull ;)

* Jag tycker om att byta kläder. På en dag kan jag byta kläder ända upp till fem gånger om dagen! Fråga inte varför. Det bara händer. Ibland kan jag t.ex. ta på mig en tröja och gå omkring i den i 5-10 minuter innan jag tänker nä nu vill jag byta. Detta resulterar i att mitt klädberg är gigantiskt.

* Jag är extremt oordningssam. Fråga min pojkvän om ni inte tror mig ;) Jag älskar att leva i kaos (tydligen, eller annars vet jag inte varför jag inte städar!) När jag letar efter något så sliter jag ut allt och lämnar det i en hög på golvet. Det kan därefter ta cirka 1 vecka innan jag städar bort högen med diverse saker som jag rivit ur skåpet

* Jag hatar att få besök när jag inte är beredd på det (främst därför att jag måste stresstäda före någon kommer).

*Jag har inte varit till en frissa på minst 2 år.

* Jag hatar att fixa håret. När jag fixar håret blir det en hästsvans, en knut eller en slarvig fläta!

* Jag bryr mig inte ett dugg i mode. Jag tar på mig det jag tycker är fint. Jag är inte rädd för att mixa å matcha mina kläder (vilket betyder att det förmodligen oftast ser för jävligt ut i alla modemedvetnas ögon)

*Jag älskar att sjunga. Sjunger i princip hela tiden ( i alla fall när jag är ensam).

*Jag är en sådan människa som alltid påbörjar en massa saker och projekt, men däremot ger jag alltid upp halvvägs eller ännu tidigare = Jag är alltså extremt dålig på att avsluta saker (ojdå!)

* Jag har världens sämsta självförtroende och självkänsla (kanske därför jag ger upp alla mina projekt?!?) och jag kan ärligt säga att jag hatar att få komplimanger för jag vet aldrig vad jag ska svara.

*Jag älskar att ha färgglada strumpor på mig. Hatar svarta strumpor för det är tråkigt!

* Jag hatar att vika och hänga in tvätt i skåpet = ren tvätt kan ligga i flera veckor i en hög innan jag orkar lägga in den i skåpet (hatar att städa i allmänhet)

* Jag är kaffenarkoman (i alla fall medan jag studerar)

*Jag lider av beslutsångest! Jag vet aldrig vad jag ska välja om jag väljer mellan två saker. Att t.ex. välja vilken godispåse man ska köpa i affären kan göra att jag står där i hundra år (okej nu äter jag ju nästan aldrig godis längre, men förr i tiden så)

* Jag är besatt av min vikt och att gå ner i vikt (fast detta är förmodligen ingen överraskning)

* Jag drömmer om bröllop och familj, jag vill ha det helst nu! Varför vänta när det känns rätt?

* Jag har ingen jävla aning om vad jag vill göra i framtiden, alltså vad jag vill arbeta med?!?



Det får räcka för denna gång. Det kanske inte var så himla avslöjande egentligen. Men kanske fick ni lära er något nytt om mig ;) För att avsluta detta inlägg bjuder jag på en selfie, svettig och osminkad och wannabe gangsta ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar