Bild

Bild

tisdag 14 juli 2015

Magens utveckling i bilder

Hej
tänkte kasta in ett litet inlägg här nu eftersom jag inte har skrivit på ett tag. Vardagen rullar på och tiden går otroligt snabbt. Imorgon har vi redan gått 34 fulla graviditetsveckor, hur sjukt är inte det? Det känns som att tiden går alldeles för snabbt nu, jag känner mig inte redo ännu. Visst vill jag ha tillbaka min kropp och börja träna igen, men det känns nog som att tiden går alldeles för fort ändå. I skrivande stund är det endast 43 dagar kvar till beräknad förlossning! I skrivande stund har jag också endast 6 dagar kvar på jobbet innan det är dags för mammaledigt. Hjälp! Kändes nyss som att det var april och jag började jobba.
Nedan kommer ett litet collage på magens utveckling:



Och ja jag vet att det inte ser klokt ut när bilden sticker ut utanför ramarna av själva inlägget, men det syns ju lite bättre såhär tycker jag.

Nu är det färdigt uppdaterat för tillfället. Funderar att göra ett inlägg lite senare där man får gissa kön på bebisen, födelsedatum samt födelsevikt :D Så kika in på bloggen om någon dag om ni vill vara med och gissa :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar